Garantie

Ik geef om de producten die ik verkoop via Tea42 en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht is Tea42 aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met Tea42. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder bepaalde omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met Tea42 opneemt, zal ik  zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging van het gekochte product.

Kijk voor de voorwaarden voor garantie in het herroepingsrecht.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raadt je aan om klachten eerst bij Tea42 kenbaar te maken door te mailen naar info@tea42.nl. We komen er vast en zeker samen uit. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

 

© 2023 - 2024 Tea42 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel